هیچکس نمیداند که این آلودگیِ هوا
تقصیرِ من است
بس که در نبودش
سیگار دود کرده ام...
رمیصا_رستگار

میگه میدونی هنوز واسه عاشق شدن دیر نیست؟
نگاش میکنم و میگم: هیچ میدونی هر چیزی سن و سالی داره؟
هیچ میدونی یه زن سی و پنج سالگی به یعدش یه عالمه تجربه داره و دیگه نمیتونه دل خوش کنه به حرفایی که زده میشه؟
میگم هیچ میدونی دیگه حرف ها قلبها رو نمی لرزونن؟
میگه خوب چاره ی کار؟
میگم باید ثابت بشه تا دلگرم بشم
میگه لعنتی 18 ساله با همیم.
میگم خوووب چه ربطی داره آب هم اگه راکد بمونه گندیده میشه و میشه مرداب، ولی همون آب اگه جاری باشه میشه رود و همه عاشق زیباییش میشن.
نمیدونم با اون حجم بی حوصلگی چطور میتونستم باهاش سر این که محبتش رو باید نشون بده کل کل میکردم ، فقط میدونم باید یه جرقه ای زده بشه یه حرکتی بشه تا این حس دلمردگی توی وجودم از بین بره 
راحیلی نوشت: موزیک متن هم توی کانال تلگرام میفرستم
تلگرام راحیل :
https://telegram.me/mamaniashegh
ماماني عاشق...
ما را در سایت ماماني عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59